Dag 1 - Om mig

Jag heter Wilma Martinsson och är 11 år. Jag älskar hästar och har haft 3 egna hästar. När jag inte är i stallet, så är jag i skolan, sitter vid datorn eller så är jag hemma och inte gör nånting. Eftersom vi har eget stall så kan jag gå ut och mocka, sen gå och göra nåt annat, sen kan jag gå ut och rida sen kan jag göra nåt annat osv, jag behöver inte lixom inte åka bil till stallet och sen MÅSTE jag göra allting. och om det är träning och man kommer hem sent, då tar det inte 10 minuter att bara komma hem, det tar inte ens 1 minut.
 NU blev det ganska mycket stall stall stall

Jag är en mörkhårig tjej, jag har Ganska lätt för mig i skolan ( enligt min lärare ) och sen behöver vi inte lägga en massa tid på  läxor, för vi har knappt några läxor, och det tycker jag är bra, för då kan man göra andra saker.

Jag har en mamma och en pappa och en Lillebror.

Jag själv får stå för denna bild ( Hemsk)

 och min familj (Dock saknas ville på bild, pga att han tar bilden)

Ville och Ville

Imorrn; Mina hästar!!
//Wilma


Kommentarer
Postat av: my

hej!

ja han är new forest!:)

jag vet inte , vill men vet inte om jag är hemma

men hoppas att jag är med iaf , vadåra?:)

2011-06-15 @ 20:00:15
URL: http://myyyyyyy.blogg.se/
Postat av: maja,siktar mot toppen inom hästsporten !

sv; tack ! :p går det bra med nya ponnyn och allt ? :D

2011-06-15 @ 20:13:36
URL: http://superhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0