Dag 2 - Mina hästar

Mollehusen William
Han är min B-ponny. Han är 1.27 cm i mankhöjd och är en valack.
Vi har tävlat Lc/Lc. I dressyr har vi vunnit men i hoppning(som han är bäst på) har vi bra hunnit med att starta en Lc, men det ska bli fler, hoppas jag. Han är en väldigt pussig och pigg ponny
Det är hoppning vi komm,er satsa på, tills han är såld=::(


Farina
Farina är min D-ponny. Hon är en Tysk ridponny. Hon är 8 år. Och är pigg, men bra ibland, ibland är hon jättelugn... 
Jag har haft henne i ca 1 och en halv månad. Jag har tränat dressyr med henne 4-5 gånger och hoppning 1 gång. 
Mitt mål med henne är att tävla i hoppning i höga klasser, och det är ett + i kanten om vi tar oss till SM:)


Sen har vi Victor och Tommen men dom orkar jag inte skriva om, men om ni vill det så KOMMENTERA så skriver jag om dom också....
//Wilma 


Kommentarer
Postat av: emelie

fina hästar du har :) lycka till med dom! :)

2011-06-16 @ 12:53:17
URL: http://teamemelielindberg.blogg.se/
Postat av: Lollo

Sv: ja jag har hittat lite på internet så nu har ja en hel del! Toppen! Vill ha många som möjligt!! Så hoppas vi på att vigör många dit till våran hejjarklack! Du får ragga med dig massa folk! :D för kommer inte kunna vara där

Men ni måste uppdatera mig!!!



Jag vill höra om dina andra hästar!!! :D

2011-06-16 @ 15:12:58
URL: http://lbrantsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0