Grattis

Idag kommer update inte ligga på topp, för Viktor fyller 7 idag och då kommer farmor, farfar, mormor, morfar, kusiner osv..

Igår red jag ut på William, och jag red inte hårt alls, men när jag kom hem var han jättesvettig. Men det var kvaft i luften, och så vara han varm redan när  jag tog in han.

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Sen red jag ut på Farina. Red bara ut i skogen.



Dag 3 - Mina andra djur

Zaga

Zaga är min lilla feta kanin. Hon älskar mat. Och jag tycker att jg har lyckats ganska bra med henne, för att när vi fick henne så räckte det med att man gick förbi buren för att hon skulle gömma sig, och nu kan man komma med maskroser och hon kan tillochmed äta fast jag sitter utanför. jag kan inte gå in till henne utan att hon springer och gömmer sig, menmen, det för vi öva på. Sen har hon gräft en 3 meters lång gång. Och hon är nästan vi ett dike, och då kanske hon kommer ut, lillanuttan


Hehe, hon är i hörnet....


Fröken Jansson
Jansson är våran katt. VÄRLDENS BÄSTA KATT.
Hon är 9 år





Imorrn; Mitt stall! ska gå ut nu och ta kort.

Ingen vidare update framöver(idag)
//Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0