Nervös

Hej, har inte bloggat på länge. Men jag boggar nu.

Ekan-träningen
Vi skrittade dit, och då stannade Faina bara, och typ stegra (fast inte så högt)  och då slog hon till mig...
Men det är bara att bita ihop.
När vi kom fram så började jag rida nästa direkt, jobbade på att trycka in framdelen mot mitten och  bakdelen utåt. Det gick väl bra. Erika (ekan ) sa att det skulle gå att få ner henne i form, om man bara klämde( som tusan)  med låren. Kul...   
Men det gick bra sen oxå
Sen så hade Erika( hon som bor där) bakat JÄÄÄÄÄTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEGODA, bra bakat Erika:)
Har tyvärr ingen bild sen i onsdags, tar en gammal bild.                  
Dissa inte min sits...,

Hoppträning
Igår hopptränade jag på William. Det skulle komma några på kvällen och vi behövde handla mat på fm, så jag fick hoppa i typ +28 grader xD, men  jag överlevde. Jag ska ju vara med i Lc  på söndag(imorrn)  och då hoppade jag en liten bana som var 65-70 cm., och William hoppar bättre när det är lite högre.
Det  ar ett hider med en vattenmatta, och sen testade vi hoppa en liten "kombination" för jag och mamma vat lite osäkra om det är en Komb i lc.
William= STORT♥♥♥

Nu är jag nervös, det är första lc för mig och för William..

Vi skulle ju åka till Srömsholm, men nu är kl halv 10 och det är 24 grader ute, och jag vaknade typ kvart över åtta och då var det 21 grader ute, och då är det nog VARMT på strömsholm. Så vi struntar i att åka, jag måste fixa alt tills imorrn ju..

Så↑här  ska det se ut igen!!!

//Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0