Jag vill krympa....

HEJ!!
Igår var jag och mamma på M-berg. Vi skulle köpa leksaker och loite annat till Viktor för han fyller imorrn, men efersom det är REA i varje klädafffärså vart det inte så. Jag köpte iaf en LIMEGRÖN t-shirt. Ett riktigt fynd var det:)
Ungefär en sån, fast det står ESPRIT på den



I torsdags red jag först William. Asså, det är piss att jag är för lång, för om jag inte vore det, så skulle jag vara med i DIV II med han i hoppning. I vintras så hoppade jag själv (josse var sjuk då) och då vart han tröt och ville knappt inte gå över bommar, sen har vi fått hoppa lågt, och inga oxrar, sen sakta sakta har Marii höjt och nu hoppar vi 60-70 utan problem, det i viiby tror jag berodde på underlaget mest. Jag hoppade iaf en liten "omhoppning" med 2 hinder och 3 bommar, visst hindrena låg på 30-40 cm men jag kunde hoppa och vända på en , haha xD



Sen red jag på Farina. Jag hoppade också. Anledningen till att jag inte har hoppat är för att hon blir stark som t*san, och efter hinderna så kör hon ner huvudet och börjar "små bralla", så man måste hålla upp huvudet precis efter hindret.
Ska hoppa för Marii någon mer gång, och går det bra ska jag kanske vara med i DIV II hoppning. :) .

Nu ska vi äta, sen ska vi fixa Viktors leksaker, INTE KLÄDER!!




//Wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0