Reitsportonline - Loesdau.de

Heeej!! Vi ska ju til Tyskland i sommar.
Och för några dagar sen när mamma var inne på Facebook så ploppa det upp som en "Reklam" och det var en ridsportsbutik i tyskland som ligger ca 4 mil ifrån där vi ska bo. Så vi ska åka dit. Har hittat lite grejer jag vill ha/ska köpa.


Saker jag ska/vill ha; (obs, ganska mycket)
Tröjan

+ Limegröna eskadronlindor. Har då en limegrön outfit:)









En röd outfit









Lurvskydd, gulligt:)





En blå svart outfit


Fast i grå
Kanske↑ i samma↑ färg som den



+ matchande schabrak




Och lite övriga ( Verschiedenes ) saker
Benlindehållare
Finns matchande täcke och benskydd på hööks

Haha, ett måste!!!

Ser ut som ett eskadronschabrak



Ni hittar deras hemsida HÄR 
Men det strå på tyska, så lite "tyskalekion"!

Reiter - Ridning/Ryttare
Pferd - häst
Stall/Weide/Reitplatz - Stall/bete/Ridbana
Neu - nytt/nya
Themen - Teman
Verschiedenes - Diverse
Schnäppchen - Pruta/rea
Geschenke - Gåvor/pressenter


Och sen vill JAG ha, som inte är till hästen!

Vill ha mer men det börjar åska lite så jag sks stänga av datorn nu...

//Wilma

Kommentarer
Postat av: moresun

Ah, mein Schatz, Du kannst ja viel Deutsch! Und tolle Sachen hast Du schon gefunden :-)

Åh, min skatt, du kan ju mycket tyska. Och fina/snygga saker har du redan hittat :-)

2011-06-11 @ 20:04:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0