Ridläger

På onsdag och torsdag ska jag gå på ridläger. Det är US (ungdomssektionen) som ordnar det. Det är Dressyr första dagen och hoppning andra dagen. Jag hade tänkt att "dressyra" med och hoppa med William, men vi ska hoppa i grupp och rid adressyr själva, och i min hoppgrupp är det e C-ponny och resten är D-ponnysar och då är det bättre att rida Farina båda dagarna, för att William ska jag kanske hoppa på någon mer gång innan finalen.
Och det är mycket saker på lägret som är najs; Vi ska bada i en jättefin Pool, vi får träna för duktiga tränare ( Dressyr; Ekan och Hoppning; Mia carlbäck), och det som är VERY NAJS är att de som jag ska hoppa med är bara de som jag känner:)

16.30
Amanda Hellman
Josefin Lundberg
Johanna Skufca
Wilma Martinsson
Ellen Eklind
Erika Lundin



Josse och jag går i samma skola, johanna är med i hopplaget, ellen och erika bor jag ganska nära (det är erikas ridbana jag tränar för ekan på) och Amanda har gått i min ridgrupp på folkatorp, sen känner våra mammaor varandra.


VAD TROR NI, KAN JAG RIDA FARINA BÅDA DAGARNA? Jag tror det kommer gå bra


Från vänster; Jag och William, Pernilla, Johanna och Raindrop, Karro och Lago, och Julia och Lupin!!!
//Wilma


Kommentarer
Postat av: moresun

Självklart kan du rida Farina båda dagarna. Hon blir nog bara lugnare av det ;-)

2011-06-19 @ 00:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0