Shoppat loss!

Heej!
Idag var jag hos Farmor och Farfar. Jag och Farmor var på M-berg och jag fick en Bad hair day mössa och en sak till, men det är en hemlis...
Sen kom mamma och hämta mig, sen åkte vi till Hööks för de har en jättestor REA. Och vi shoppade verkligen loss, men det vi köpte var mest saker vi behövde.
Alla saker vi köpte

(mammas)
(min)
(mamma)
(ridtrosor, jag fick ett par svarta också)
Till Tommen
Så kan jag matcha rosa grått!
Fast i svart
Fats det var inte på REA:an
+ en sadeltvål


Vad tycker ni? HISS/DISS??

//Wilma

Kommentarer
Postat av: mamma

Hiss!!!

2011-06-21 @ 00:42:59
Postat av: mamma

Hissar speciellt din kommentar att jag såg ut som en tonåring i de rutiga ridbyxorna. Då måste man ju bara köpa dem :D

2011-06-21 @ 23:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0