Tävlingsresultat!

Hej..
Hann inte skriva nåt igår för vi kom hem halv 5 typ sen red jag och mamma ut på farina och tommen.
Skriver nu istället.

Framridning
Det var en katastrof asså, det var jättelöst och dammigt.
Och William var lite busig, när jag fatta galopp så hoppa han upp i luften o bocka, söööötisen.....xD
Aah, vi lämmnar framridningen

Lc 70 cm
Jag hoppa första hindret, andra hindret sprang han brevid (mitt fel) jag komme rigen då hoppar han. Sen  hoppar jag 3,4,5,6 och 7 men där stanna han (mitt fel, och att det var lite tungt där också)  kommer igen han hoppar och sen 8 och det hoppar han oxå. 14 fel, pga tidsfel...
Menmen, han var jätteduktig, det var premiär att tävla ute och det var min o Williams första Lc, så jag är nöjd:)
Julia(hon är med i laget) hoppa det två-tre sista hindena utan stigbyglar, bra gjort!!

Lagklass 60 cm
Mot första hindret gasar jag liiiite för mkt så han försöker springa brevid, men jag lyckadesfå han rakt på men jag tappade ena stigbygeln så jag hoppa 1,2,3 utan stigbyglar, men det tredje hindret kännde jag att jag gled lite så jag försökte få tag i den, men eftersom jag var tvungen att hålla koll på det fjärde hindret så fick jag stigbygeln åt fel håll men jag hade iaf foten i den.
Felfritt vart det!!





Sammanfattning
Bra - Att jag hoppa felfritt l lagklassen
Dåligt - Underlaget
Fördel - Att man ser mycket mer när det är ute
Nackdel - komemr inte på något
Synd - att en tjej ramka av så ambulansen fick komma
Typiskt - Att viby vann och vi kom 6:a


Fick inga bilder!

Tre bilder sen karlskoga!!
//Wilma

Kommentarer
Postat av: Lollo

Så duktiga ni var! Stolt lagledare! :D

Har lite bilder på dig jag kan skicka :) vart ska jag skicka dom?

2011-06-06 @ 11:51:48
URL: http://lbrantsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0