Till: Alla DIV III ryttare

Detta är till alla DIV III ryttare som ska rida finalen.


Ta med regnkläder, för det ska regna, och åska, det säger dom IAF på vädermonjakalongen.
Sen säger jag
Lycka till!
Jag var ju med i det vinnade laget första omgången, och det var jätttekul att få gå in, alla tittar på oss, och ta emot priser. Jättekul. Om man säger såhär, jag gör gärna om det!



Man får ju
poäng varje gång men vinner, kommer 2;a, 3;a 2, 5,6 osv..Vi fick 12 p första omg, och andra fick vi 6 p, så nu har vi 18 p, och ÖFK har 19 p, och viby har 22 p.

Jag hoppas att vi vinner!

Från Vänster, Jag & William,
Johanna & Raindrop, Pernilla, Julia & Lupin Och Karro & Lago!


Kom igen nu alla lag

FOTO; Kaia:s Hästsport



Haha, det här låter säkert jättedjup, hejja lagen lixom. Men jag hoppas såklart att det går bra för alla lag, menjag skerv dethär mest för jag inta hade något att göra...!
Nu ska jag bada tror jag:)
//Wilma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0