Va klantigt

Asså, rubriken stämmer helt, igår, när jag och mamma var på hööks så köpte jag ju ett schabrak (grått med rosa kant) och det fanns ett likadant schabrak fast i lila, och mamma frågade tillochmed "vill du ha det är också?" och jag sa "ne, det är inte nå snyggt!" men det är ju jättesnyggt, jag måste tänkt på nåt annat just den stunden xD.
Och sen har jag kommit på att jag köpte ju en lila piké och den tröjan och det lila schabraket skulle bli jättesnyggt.
Gud vad jag vill spola tillbaka tiden till då vi va på Hööks, för då skulle jag ha sagt "JA" istället för "Ne". Och sen har jag hittat ett par svarta ridbyxor. Jag ska fråga mamma om vi kan åka förbi hööks igen idag efter P&J, fast det tror jag inte, för vi var där igår, men mamma är så snäll så hon förstår att jag behöver ett par svarta ridbyxor:)

Ridbyxorna
Eller tror ni de med swarovski är snyggare??


Schabraket jag INTE köpte

Och pikén

Dumt vaa? Ni får säga vad ni tycker, men jag tyckte det var riktigt dumt....

//Wilma

Kommentarer
Postat av: Lollo

sv: haha jaa, du får hålla tummarna för att jag kvalar ;) <3

2011-06-21 @ 10:09:45
URL: http://lbrantsberg.blogg.se/
Postat av: mamma

Tyvärr...din mamma är visserligen snäll, men förstår inte att du absolut måste ha ett par svarta. Sist jag kollade hade du både blåa, bruna, gråa ridbyxor som fortfarande passar... :P

2011-06-21 @ 23:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0