hej hopp i gallopp!!

hej! idag var det skola men nu är det ledigt två dagar men sen är det skola igen:/ men jag överlevde i alla fall:) jag kommer inte hinna uppdatera något ikväll eller imorgon förmiddag för det är tävling på kumla ridklubb, jippie!!
jag är faktiskt lite nervös för att det är första tävlingen iår, jag har nästan inte tävlat på två år för william har haft ont i bakknäna, dom enda tävlingarna jag han var km i hoppning där jag kom tvåa och en dressyrtävling fast då kom jag sist pga fel gallopp, mitt fel! jag hoppas såklart att jag vinner för det är två st till och de är Josefin Lundberg och någon mer som jag inte kommer ihåg! nu sitter ja hos farmor och farfar och jag har endast en bild i deras dator fast den ha ni redan sett:( jag tror att mamma eller någon annan kan fota mig, och william imorgon!ska någon annan dit och tävla föresten? eller bara ska dit och kolla och kanske fota!!
                                           william                     //wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0