hej igen

jag råkde trycka på någon knapp så det blev jätte konstigt! jag kan i alla fall sammanfatta lite om vad jag skrev och ag skrev ungefär såhär: jag är hemma för jag hostar jättemycket och jag fyller 11 imorgon och då vill jag inte bli sjuk! för om jag blir sjuk så missar jag världens bästa  erika-träning och jag måste ligga i hårdträning innan tävlingen i gyttop den 10/4-11 och då är det också första div III omgången,jippi!! idag tänkte jag att jag skulle köra nganska många Hiss/Diss om det går bra? nu ska jag i alla fall titta på ponnyakuten  och jag ska titta på 1-12 alltså alla avsnitt som finns ute på svtplay!

avslutar med en bild på pappas häst Tommen på 25 år!!    //wilma

Kommentarer
Postat av: moresun

Världens bästa Tom T.Hall ♥

2011-03-28 @ 22:02:13
Postat av: moresun

Världens bästa Tom T.Hall ♥

2011-03-28 @ 22:03:33
Postat av: moresun

2011-03-28 @ 22:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0