nu är ja arg!!!

nu är jag arg för två anledningar (allt om tävlingen) för 1. de har ändrat starttiden som var kl 9 till kl 8  och 2. den a-ponnyn som vi skulle tävla mot har strukit sig och då får jag och josse(josefin lundberg) tävla mot c-ponnyer och då har vi ingen chans alltså, fattar ni hur det känns, två "typiska" saker som gör att jag blir arg, sur och ledsen för jag som i alla fall ville bli placerad men den drömmen är nog borta för länge länge sen:( jag har inget emot att tävla mot c-ponnyer men ryttarna får ju vara upp till 18 år de kan ha levt i 8/7 år längre än mig och josse(vi går på samma skola och i samma klass) de kan ha övat mycket mer än oss!!!!!! jag ska gå ut i blåsvädret så kanke mina tankar kring morgondagen blåser bort:)(: 
                                                                                               //wilma
                            hörs senare, ciaowilliam


Kommentarer
Postat av: Kicki

Lilla vän, det är ju inte så hemskt tidigt ändå, särskilt inte med tanke på att det bara tar ca en kvart att åka dit :-)

Och ni får väl kämpa på så bra som ni kan, övning ger färdighet... :-)

2011-03-25 @ 16:01:39
Postat av: wilma

sv. hallå jorden anropar mamma jag VILL SOVA!!!!jag är MORGONTRÖTT efter en vecka i skolan!!!!!!!!

2011-03-25 @ 16:19:57
URL: http://poniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0