tävlingen!!!!

hejsan!! nu ska ni få veta hur det gick på tävlingen!!! det gick väl sådär för jag fick bara 139 poäng,  nöjd är jag ändå för det är första tävlingen på nästan två år! han fatta fel gallopp i ena varvet men det rätta jag till typ direkt och jag fick ändå bara fyra för en gång fatta han fel gallopp och det rättade jag inte till men då fick jag femmor, konstigt:S!!!  när vi hade lämmnat william hemma åkte vi tillbaks och då var victor ifrån ponnyakuten där fast inte med Fenja utan Lilla Prim som var jättesöt!!! och sist men inte minst vill jag grattulera linn forsström för vinsten i lc:2 med chrry iv, grattis! nu ska jag gå ut och pussa lite på william men sen är det kalas för jag fyller på tisdag så mina mostrar och mina kusiner är här!!!     //wilma
                                                                             william       ♥william♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0