BILDBOMB del 2

jag red ut på Farina i tisdags, red William på banan i onsdags och red farina på banan igår...
Tisdag
Red ju ut på Farina i tisdags. Hon är liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite pigg, har lite svårt att stå still, men de får vi öva på.
Det kom en och sprang men de såg varken jag eller mamma ( mamma gick med) men de såg Farina, så hon bara lite sådär börjar att göra typ en stegrings pirruett, inte jättekul men sen var hon snäll.
Bilderna sen i tisdags

Onsdag
red på William. På ridbanan. Hoppa lite. Typ trava över första hindret sen gallopp, ibland travhoppa första, volt sen gallopp. och ibland körde jag från andra hållet och då var de typ gallopp volt trav osv. Han klarade de bra.
Mamma var inte hemma så inga bilder, men ni får några från en annan hopplekion...


Torsdag
Red på Farina på banan. Asså hon skrämde mig när hon börja stegra i skogen, så ja satt och var spänd typ hela tiden. Hon började hoppa för hon ville trava. Så mamma sa att jag skulle trava, det gjorde jag men hon ville galloppera så mamma sa att jag skulle det, det gjorde jag med, men Farina bara öka och öka ochnär jag försökte bromsa reste hon sig, så mamma fick hoppa upp ett tag, och det gick toppen, duktig mamma!
bilderna innan hon började busa....
Hinner inte ladda upp de nu, ska starx åka till Wittvång, de komme ikväll..Ja lovar....
//Wilma


Kommentarer
Postat av: kajsa

Hej! :)



Nu ahr skrh.blogg.se dragit igång med Veckans blogg igen ! :)



Allt du behöver göra är att komentera Inlägget " veckans blogg" med : JAG ÄR MED!



Lycka till! :)

Tävlingen avslutas nästa söndag..



// skrh.blogg.se

2011-05-15 @ 19:31:53
URL: http://skrh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0