Dressyrtävling - Kvinnersta

Hej!! Hann inte skriva något igår, var på dressyrtävlig på kvinnersta. Jag tävlade inte men det  var div III omg 2, måste ju vara och heja på. Jag tror det gick bra. Inför finalen ligger örebro ryttarteam trea tror jag Amanda sa.
Sen åkte jag och mamma till  "Till Häst" och titta på sadlar, hoppsadlel till Farina. Vi hittade två st som jag tyckte var sköna, men vi ska fråga de på strömsholm om de går att bredda. De var två Lemetex sadlar. Jag har en lemetex dressyrsadel och den är  såååååååå skön.
Vi hittade iaf ettt par Gråa benlindor, =D. Det var rea på dom, =D=D.
Sen åkte vi hem, mockade, sen kommer Amanda och hennes mamma och lämnar transporten ( de fick låna den )  sen tog vi in Farina. Sen red jag på banan och i början var hon stark och JÄTTEPIGG. Och då la mamma fram tre bommar som det var kort emellan, och hon hoppade över alla bommarna, sprang brevid eller nåt. I andra varvet gick det bättre. Sen vet jag inte vad som hände men hon lyssnade på mig, asså hon gjorde precis som jag sa/ville. Hon var jätteduktig, hon tycke det var jobbigt, jag tyckte det var jobbigt.
Sen tömkörde mamma ♥William♥ lite, Han är som en liten cirkushäst.



//Wilma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0