Ekan

Imorrn är de ju Erika-träning!! Ja längtar.
Jag tänkte fråga er nu. Vilken färg jag ska "matcha" (st
avning) med??
Jag har
Swarovski pannband i silver
Svart träns
Svart sadel
Silvriga catago boots
Sen har jag ett par "jeans ridbyxor" bilder kommer.
Ett par bruna, bilder kommer
och ett par blåa, men de vill jag helst inte ta, de är ganska skitiga xD


Sen kommer de svåra; schabrak!
Vilket ska jag ta???
Ni bestämmer!!!!
Mina schabrak, har inte bilder på alla.


Har schabraket↑ men de är vitt!!!


Själv tycker jag; De↑ schabraket,  blåa ridbyckor, silverboots, vita lindor fram, swarovski pannband i silver, jw hjälm, vit eller blå tröja.
Men va tycker DU?
//Wilma


Ridbyxorna;
De bruna



 Jeans ridbyxorna

De blåa ridbyxorna

Kommentarer
Postat av: moresun

Vad jobbigt med sådana bekymmer...jag var nöjd att jag fick ärva ett par ridbyxor när jag var lika gammal som du! :-)

2011-05-17 @ 21:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0