Goo ponny!!

Hej, och ledsen för den DÅLIGA uppdateringen, men jag ska försöka update så mycket jag kan. men vi har skolavslutning om tre-fyra veckor och den kommer jag inte ha så jättemycket att göra ( tror jag?)

Iaf, red ut på farina i söndags, gick såååååååååååååååååååååååååå bra asså, hon är ganska pigg på banan. Och många hästar är piggare i skogen än de är på banan men farina är tvärtom , hon är nästan slö!!
Menmen, skönt att hon inte sticker som William kan göra ibland ( om han inte varit ute i skogen på ett tag)
Igår red jag på William. Åkte till örsta och hoppade, måste öva till den 5/6bför då är det tävling i viby. Hoppar lagklass och lc. Vi ställde up en oxer som var 70 bred 70 hög och vattenmatta under, och william hade korsgallopp in i svängen ( vi körde  en "omhoppning") men han kunde hoppa, han försökte inte stanna:)
Inga bilder vart det, mamma behövde bära ut  bommar.

Gamal bild
//Wilma

Kommentarer
Postat av: lisacorneliaa

Allt bra? :D

2011-05-24 @ 16:46:23
URL: http://lisacorneliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0