Hoppning!!

Hejsan!! Idag är det hoppning! Om vi inte rider ute snart blir jag arg, man måste få rida ute, för de två sista omg är ute på viby, så måste börja hoppa ute. Men igår hann jag inte blogga så mycketg pga att först var vi på grangården och där köpte vi två spånbuntar till Farinas box och så köpte mamma en rosa hink till mig, måste ju ha en rosa när jag får en tjej-häst, hehe:P
Men sen fick jag städa bilen, men ska man få en D-ponny så ska man, Det är inte gratis, hehe!
 My pink hink, hehe

Kommentarer
Postat av: maja,siktar mot toppen inom hästsporten !

Rosa hink -- > ett måste ! :p

Gud vad kul med hästen !

2011-05-05 @ 21:31:59
URL: http://superhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0