Sugen?

Hej! (skriver ett mer seriöst inlägg senare)
Iaf, jag är så himla sugen på att åka till Falsterbo. Men vi ska till Tyskland den veckan. Ska fråga mamma om vi kan åka Göteborg-Tyskland-skåne alltså, åkre bilfärjan från Göteborg till Tyskland, och istället för att åka tillbaks  till Göteborg åker vi till skåne och Falsterbo.....:)
Fast då går vi på Falsterbo  nån dag, för pappa och brorsan ska ju med, pappa skulle säkert tycka det var lite kul, men inte lillbrorsan.
(OBS. OM FALSTERBO-TÄVLINGARNA ÄR DEN VECKAN VI SKA TILL TYSKLAND, SÅ GÅR MIN "DRÖM" KANSKE I UPPFYLELSE)
Om det inte går att göra som jag vill, så vill jag åka till Globen (stockholm horse show) med örebro ryttarteam. 
Jag har redan lite saker som jag vill ha, men jag tror inte jag har råd med allt...:(
Sakerna jag ska hålla extra utkik (stavning)↓

Regnjacka kingsland

Swarovskipannband, färg spelar ingen roll
 
Svarta ridbyxor

dyon the difference - träns
Svart
Glen Gordon set
Blå eller brun
Hansbo - sverige set

John Whitaker - Shcabrak+luva

Kingsland mössa

Kingslands dunväst

tysklands ridtäcke rambo newmarket

Catago benskydd

ballistic overreach boots från pc


Kingsland tävlingströja

Om jag hittar någon snygg pullargrimma kanske jag köper den

ven om det är 7 månader kvar så längtar jag redan till globen...Om vi åker till falsterbo kommer säkerligen något handlas......
I helgen är det ju strömsholm, ska dit med mamma, kusin, moster, pappa, lillkusin, brorsan, moster(har två mostrar) och kusinernas pappa. Tjejerna tittar på hästar och killarna på traktorer och andra grejer med fyra hjul och motor....
Är det någon mer som ska dit? Eller är det någon som ska till Falsterbo eller globen?? Isf, vad ska/vill ni köpa där???
//Wilma

Kommentarer
Postat av: moresun

Du spinnst!!!

2011-05-30 @ 22:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0