Test!

Första hästen du red?  Tommen, var typ bara nån månad xD.
Första hästen du hoppa med? Vet inte. Måste varit någon ridskole häst på Folkatorp.
Första älsklingshästen? Blixten och Tommen
Första uteritten? Tommen.
Första tävlingen? På dogge ( en kompis ponny ) pay and jump 20 cm, felfritt,haha.
Första ridlägret? Folkatorp
Första egna ponnyn?Bagge ( bagghera ).
Första egna stora hästen? Aldrig haft egen.
Första hästen du red barbacka på? Tommen.
Första hingsten du red? Har alrig ridit någon hingst.
Första stoet du red? Kommer inte ihåg, säkert någon på Folkatorp.
Första valacken du red? Tommen.
Värsta hästen du ridit? Julle tror jag han hette, han var en fartraket upp till 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000%
Värsta ridläraren/tränaren du haft? Vill jag inte skriva!!!!
Värsta ritten? När jag var 6 år och det var snöstorm då mamma sa att vi skulle rida ut, och Bagge bockade heeeeeeeeeela tiden. 
Största hästen du suttit på? Pirren. Han lever inte heller längre:(
Minsta hästen du ridit? Jag har ridit några shettisar i olika storlekar men jag kommer inte i håg vilken som var minst. Tror det var Felix som tyvärr inye lever längre
Äldsta hästen du ridit? Tommen!
Yngsta hästen du ridit? Victor, han var bara tre första gången jag satt på honom.
Din favorit B ponny? William♥.
Din favorit C ponny? Har inte ridit så många C-ponnys men Chesterf är  nog favoriten bland de som jag ridit.
Din favorit D ponny? Farina såklart
Din favorithäst? William och Farina
Din favoritsadel? Min hoppsadel, en Prestige Pony!!
Ditt favoritträns? Mitt egna.
Ditt favorittäcke? Vet inte.
Din favoritgrimma? Lädergrimmor!
Ditt favoritschabrak? Beror på sadel och häst.
Pullar eller engelsk? Pullar
Benskydd eller benlindor? Benlindor är snyggare men benskydd är smidigare.
Skor eller barfota? Skor.
Lång eller kort man? Kort
Ljus eller mörk fux? Ljus
Ljus eller mörk brun?  Mörk
Svart eller vit? Svart.
Bred eller smal bläs? Breeeeed
Stjärn eller bläs? Båda
Med eller utan strumpor? Beror på vilken häst!
Syntet eller läder sadel? Läder.
Hopp eller dressyr sadel? Hoppsadel
Hoppning eller dressyr? ...Hoppning

Kommentarer
Postat av: Bea - Dressyrryttare

sv; Naw, haha! Ja liten likhet kanske det är ändå :D

2011-05-27 @ 20:53:03
URL: http://besah.blogg.se/
Postat av: moresun

Första stoet måste vara Bettina, hos mormor och morfar. Äldsta måste vara Pirren :-)

...och snöstormen var väl inte så farlig heller. Är man hästtjej får man lära sig att bita ihop (men jag kommer ihåg den. Det var hemskt!) ♥♥♥

2011-05-27 @ 22:17:31
Postat av: maja,siktar mot toppen inom hästsporten !

SV ; okejj , vad kul ! :)3

2011-05-28 @ 11:18:01
URL: http://superhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0