21 november

Hej !
Den låååååångsamma promenaden med Farina var väl okej, det tog säkert 20 minuter att gå dit där jag bestämmt att jag skulle vända, men när vi gick hem tog det nog bara 10 xD alla saker var jääätteläskiga hemifrån/dit där jag skulle vända xD men på vägen hem var ingenting farligt xD hahah, visst är det konstigt ;)
Iaf, sen var det bara att börja mocka, sen kom pappa och då hjälptes vi åt att ta in dom andra pållarna. Sen in och äta och efter det fick man skynda sig ut. Och vet ni vad, Frida och dom kom men pizza för dom har fått ridit William ! :D Mmmm va gott ! pizza och coca-cola och allt :)

Sen åkte vi till "ridningen" och dom hoppade idag igen, har blivit ganska mycket hoppning nu. Det gick bra. William tror jag tyckte det var lågt, för han hoppade inte xD han bara sprng där och visa upp sej ungefär,  han har börjat blivit lite "divig" :o

Jag har hittat lite bilder på mig och William sen DIV 3 omg 2 och på bilderna är det LC (70 cm)

han är ju jääättehögt över :D

Sen var det några failbilder oxå ;)

stopp !

hahahahhahahahha

hahaa, kolla magen..riktig sommar-mage ! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0