5 november

Hej, idag har jag haft fult upp hela dagen. Några vi känner hade lite saker som dom inte använde, så vi åkte och kollade..Vi fick med 1 träns, 1 sadelgjord, bensydd och 4-5 täcken, varav 1 fick Tommen, det var liiite  stort till Farina. Och dom hade kattungar som var pyttesmå och suuuuuuupersöta ! :D
Aaa, vi bestämmde iaf att vi skulle rida ut tillsammans. Jag red på Farina med mamma och Marietta (hon som vi köpte sakerna av) ville byta häst, så mamma red hennes fina häst, och Marietta red Tommen. Det gick bra. Idag skrittade vi bara, eftersom det var första gången mamma och Marietta red hästarna, iaf ut i skogen ;)
Det gick bra, Farina vra ganska fin. Eller jag hade ingen lust att bråka med henne så hon fick bara skritta på långa tyglar :) Men det var lite läskigt oxå, för vi såg först bara 2 st jägare, och då frågade Marietta om dom letade efter en älg som var "halvdöd" och det gjorde dom!!! Sen såg vi en till, och en till..Usch ! :o
Men som tur träffade vi ingen "halvdöd" älg xD
När vi kom hem och hade fixat med Tommen och Farina lekte jag med William. Det gick bra oxå. Nu har jag ätit och dnu ska jag kolla på Tv ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0