7 november

Hej, idag började jag med att ta in Victor. Borstade av lite snabbt och tog på lite relfexer. Sen bytte jag pannaband på pullargrimman och sen så gick vi iväg. Han var snäll och gick på bra. Vi var ute och gick i ungefär 45 minuter, då gick vi och prata lite oså, ganska mysigt :) När vi kom tillbaka fick han gå ut i hagen, sen stog jag och gosa med Tommen en stund.
Sen var det bara att börja mocka, lägga in halm och ensliage (STAV) och sen gjorde jag kraftfoder.
När jag hade plockat i alla William saker och tittar på klockan..10 minuter kvar tills dom kommer och jag har inte borstat William än !!! Jag han iaf äta lite...
Sen kom Frida och vi åkte iväg. Dom red ett dressyrprogram och det gick bra. Dom fick rosett också ♥
Och vi var lite tidiga, så vi gjorde knoppar :D

Nu ska äta lite, Ciao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0