Alla hästar jag ridit


William ♥

Farina ♥

Victor ♥


Valky


Chester

Tommen ♥


♥♥♥ Bagge ♥♥♥


Buckens Cruella (provridning)


Cymro


Faxe

"Pinnen" Pinnoccio

Grim


Figaro <3

Qing

Amigo


Julius


Blixten <333

Troll "Lukas"


Felix  (min jättesöta kusin på bilden)


Ville

Athena (STAV!)


Figgis

"Herkan" Herkules

"Lille-Ton" Lillton

Dino

Flora

Valle (?)

Krisma (min andra söta kusin på bilden)

Ferrari

Svante (den gula hästen längst bak)


"Jackie" Jakarus


Tror det var alla hästar jag ridit som det finns bilder på iaf ;)

Tycker ni om sånnahär inlägg ? KOMMENTERA !


Kommentarer
Postat av: Erika - satsande dressyrryttare

aaw min älskade Chester<3

2011-11-17 @ 20:17:34
URL: http://perfectponys.blogg.se/
Postat av: mamma

KUL! :D

2011-11-19 @ 00:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0