barbacka

Hej ! Idag åkte vi först till M-berg. Sen åkte mamma och Viktor hem och jag och pappa åkte till godislagret ! :)
Så imorgon  jag kommer att ha en coca-cola och en stoooor godispåse hahah^^
När vi kom hem gick jag in och bytte om och sen gick jag ut i stallet, och då hade mamma redan mockat. Så vi tog in dom nästan direkt. Efter det tog jag ut Farina på gången och började borsta henne. Då sa jag lite på skoj: det skulle vara kul att rida barbacka på henne !? och då sa mamma: gör det då ! Och jag hade tydligen tagit med min hjälm ut så jag tog  på mig den och mamma ledde mig med grimma och grimskaft. Hon var jätteduktig. Men i ena hörnet höll hon på att dumma sig, hon skulle lixom bita på mina skor och mamma  i ryggen xD
Men efter sen stud gav hon sig. Jag tror att vi red i ungefär 30 minuter. Sen fick dom kvällsmat och nu ska vi äta, CIAO ! :D

fick ingen bild, så jag fick göra en ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0