Duktiga och nykippta ponnysar

Hej ! Idag började jag med att mocka och fixa allt. Sen tog vi in hästarna, sen gick jag in och åt. Efer det var det bara att springa ut och borsta Victor. Idag tog vi på han sadel innan vi åkte, och det funkade super :D
Sen åkte vi till örsta. Tog på han tränset, lastade ur honom och började värma upp. Träningen gick sååååå bra. Han var jätteduktig. Lyssnade på mig 99% av ridpasset ;) Det var 2 till i ridhuset men han brydde sig inte om det, haha det var mest jag som tittade på dom xD Menmen...
När vi kom hem borstade jag av honom sen fick han gå in i  sin box. Jag tog ut Farina och gosade lite med henne ♥
Efter det gick jag in och gjorde varsin macka till mig och mamma. Sen tog vi ut William, mamma fixade hovarna och sen klippte vi han. Han blev jättefin ! Ett W på ena sidan och ett ♥ på andra sidan (på rumpan)
Sen gav vi dom mat och allt :)
Idag var jag i stallet i 6 timmar !! :D




Fina ponnisar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0