farmor och farfar

hej ! Idag var det skola som vanligt. sen kom farmor och farfar och hämtade mig och Viktor.  snart kommer mamma eller pappa (vet inte riktigt) och då åker vi till m-berg. mamma och viktor ska till optikern och då försöker jag få pappa att vis ka åka till godislagret¨, måste ju ha  godis till imorrn ;) haha, när vi skulle åka till GHS förra året köpte ja godis för 124 kr xD och det är fortfarade kvar ett tuggummi som var jjjjjäääätttttteeeeestort xD
men  iaf, imorgon är det ju globen som gäller, så jag fixar några tidsinställda. och jag bloggar mer ikväll :)


Kommentarer
Postat av: sara

Söt blogg!

2011-11-25 @ 19:11:01
URL: http://marbellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0