Home

Hejsan! Nu är jag hemma ! Jag har shoppat massor ^^
Själva föreställnineg var lite "fjantig" tyckte jag, tyvärr :( Men en sak var riktigt cool, och det var att en kille hade typ 10 hästar, och han tog bara spöet och typ la där han ville att den skulle stå och så gick det dit ! Så himla coolt ! :)
här kommer det jag köpte:


Regntäckte ~ riding house
Ridbyxor ~ JW
Krokar ~ ?
Blå bandage ~ ? (dom är mammas)
Rosa bandage ~ sjöhagen wear
Schabrak ~ anna scarpati
Schabrak ~ börjes
Schabrak ~ lyckås ridsport
Schabrak ~ lyckås ridsport
Pannband ~ ?
Pannband ~ ?
och här kommer det lite mer bilder


(det limegröna är Williams och det rosa är Farinas)



mina schabrak, och det längst bort (anna scarpati) ska jag ha till tävling ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0