i love you ♥

Hej !
Idag gick träningen sååååååååååå himla bra ! Han var jätteduktig.
När jag värmde upp red jag inte så länge, mest bara lite trav och lite galopp. Körde en liten race i galoppen för att han skulle komma igång. När jag började hoppade Cecilia upp (det gör hon för att känna hur hästen är) och sen fick jag hoppa upp igen. Sen skulle jag trava på fyrkantsspåret och göra halt vid A, B, E och C och till slut behöll han formen i halten oxå !
Sen gjorde jag likadant i andra varvet också. Och det funkade också super efter en stund :D
Sen fick han skritta en stund
Efter det körde vi lite galopparbete, och då skulle jag sakta av till trav och behålla formen och ställningen. Och tillslut funkade det oxå ! :) I båda varven.

Sen var den underbara lektionen slut på världens bästa häst för en jättebra tränare ♥

När jag skulle gå ut och skritta av honom lite ute så hann jag knappt gå ut förens det slockna, i ridhuset. Så josse fick rida hela sin lektion i mörkret xD
Men sen kom en gubbe och fixade det - som tur var :o

Jag fick inga bilder idag TYVÄRR D:
Men ni får bilder från ett annan lektion när det gick super (och dom bilderna har jag lovat er jäätelänge xD )


I love you William :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0