J A G H A R V Ä R L D EN S B Ä S T A P O N N Y ♥

Heej ! Nu har jag kollat lite på TV. Men till ridpassset på William då..
Jag började med att skritta i ungefär 10 minuter, sen tog jag tyglarna och började trava direkt. Han var jättefin. Red lite volter osåå. Bytte varv och gjorde samma sak, lite volter och krumelurer ;) Sen började jag att galoppera. Han var sååååååå fin i båda varven. :D

Han fick en liten paus och sen red jag LC:2 han var såå fin. Även om vi inte har den största ridbanan så kämpade han på bra, plutten <3  Ahh, har inte så mycket mer att säga...på Lördag ska vi testa att åka med både Farina och William samtidigt i transsporten, om det går bra sk ajag vara med på båda två på P&R på örsta :) Jag vill vara med på Victor oxå, men han få ju inte plats.. :/
Och på söndag kommer Johanna och då ska vi ha höstfotografering ! :D


fina du ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

Ja, hoppas det blir några bra bilder ;)

2011-11-03 @ 18:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0