jag måste måste MÅSTE, måste måste, jag MÅSTE verkligen...måste måste måste måste verkligen, jag måste VERKLIGEN, Måste måste måste verkligen!

Hej, sry för lååååång rubrik xD !
Iaf, idag red jag ju på lilla Victor först. Han var såå himla fin ♥ Jag började med att skritta fram, och då red jag samtidigt LC:2 och det gick bra. Sen tog jag tyglarna och började trava och galoppera. Sen fick han skritta lite. Sen red jag LC:2an igen. Han var så fin. Travökningen var bara PERFEKT!
Sen var det bara att hoppa av (och min snälla mamma skrittade av honom ! :D ) och göra iordning Farina. Sen lastade vi och drog iväg till örsta. Idag var det inte den bästa träningen precis...Båda två var lite spända :/ Men vi kämpade på bra ;)
Aaa, när vi väl slppande av var hon såå fin iaf ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0