Lyckad P&R debut för mig och Victor

Hej ! Update blev inte den bästa igår, och det var pga att vi bestämmde att jag skulle vara med på P&R som ryttarkamraterna hade. haha, lite sådär..jag har inte dressyrrtränat Victor osåå, men det gick bra iaf ;)


Vi började med att skritta i ungefär 20 minuter, sen trava lite..men då insåg vi att det var mer än en timme kvar till jag skulle rida. Så jag travde lite sen hoppade jag faktiskt av honom. Tog på mig mer kläder så jag såg ut som en micelingubbe (STAV!!!) för det var/är sååååååååå kallt.

Sen, när det var 2-3 ryttare kvar hoppade jag upp och trava lite och galoppera lite.
När jag kom in på banan var han fin oså.

Förtsa gången jag red upp och skulle börja tog han inte ytter, så jag red rakt in i väggen xD haha

Så jag fick rida om. Men annars gick det bra.

När man hade ridit klart kom hon ut (domarn alltså) och pratade lite. Och då fick man rida om programet, men lilla Victor var lite trött så jag behövde inte det. Jag fick bara göra några galoppfattningar, och då gick det bra !

Jag fick 169p och 60,36% :)♥


Bilder kommer...

Kommentarer
Postat av: mamma

Ni var jätteduktiga! ♥♥♥

2011-11-13 @ 10:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0