Pay & Jump

Hej !
Tävlingen gick bra.

Framridningen var okej. Medans jag klädde på mig och allt gick pappa lite med honom, så jag kunde börja trava nästan direkt. Han var fin, brydde sig inte om hatten eller nåt.

När jag var klar på framridningen så började 30 cm ! Så det var bara att skritta ;)

Sen var det dags för framhoppning och dom hade delat av en litenliten bit av ridhuset till framhoppning för det regna så. Och det hade gärna fått varit sol, för det var jättetrångt :/ men det gick iaf ;)
Jag kom en gång i trav på räcket, sen kom jag på oxern. Och den låg på säkert  70 så Victor stanna och gick ner på knä :'( Sen sänkte mamma och la ner den bakre bommen och då hoppade han fint. Sen var det dags att gå in på banan.

På banan var det två st till + mig, det skulle egentligen vara 1 st till  + den som red xD menmen...
Iaf, han hoppade typ stillastående på oxrarna, men han rev inte ! :D men på 4:an sprang han brevid, men det var mitt fel :o
Men jag fick 4 fel, och jag är NÖJD ! Han var trött, jag satt på han i typ 1 och en halv timme eller nåt..
Frida däremot hoppade felfritt :D Stolt ponnyägare*

Nu kommer det lite bilder





Kolla min röda mule, sa William ! haha♥




Visst eee vi snygga ? ;D


absolut de sötaste ekipaget idag ! :)




Kommentarer
Postat av: Amanda Hellman ~ satsande dressyrryttare !

Ni var väldigt coola ! :D <3

2011-11-20 @ 21:36:25
URL: http://perfectpony.blogg.se/
Postat av: Lollo

haha världens sötaste! :)

2011-11-21 @ 16:46:20
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0