REA @ hööks

Precis innan jag skulle gå ut kikade jag in på hööks hemsida och då hade dom fyllt på med REA saker (ännu mer än det  var tidigare) och dom lite mycket saker jag vill ha, men vi ska ju till globen på lördag så mamma sa att vi kunde åka dit nån dag fast efter globen (då vi skulle behöva ett regntäcke till William och Victor)
Lite av dom sakerna jag fastande för -->

Förut: 369 :- Nu: 184 :-


Förut: 679 :- Nu: 339 :-

Förut: 89 :- Nu: 44 :-


Förut: 119 :- Nu: 59 :-
Farina vill ha ^^

Förut: 199 :- Nu: 99 :-

Om ni vill se alla REAsaker kan ni klicka HÄR 

Kommentarer
Postat av: Amanda Hellman ~ satsande dressyrryttare !

Ja dom är så snygga, men aa dom är ganska dyra :( det är det som är dåligt med utrustning xD <3

2011-11-23 @ 19:51:12
URL: http://perfectpony.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0