2 hästar har varit duktiga

Hejj ! Nu är jag inne. Jag började med att rida Farina. I början var hon pigg och lite jobbig..
Sen tog jag tyglarna och då var hon ganska lätt och lyssna på mig. Sen kom jag på en grej som var lite "cool" och det var att jag håller tyglarna med händarna som vanligt, men jag kliade henne med pekfingrarna på manken. Och vet ni vad, det funka. Hon la sig i formen direkt :D

Sen travde jag lite och jobbade henne på samma sätt, det funka. I galoppen oxå


Sen fick jag svampa av henne lite fort så jag skulle hinna packa Williamn saker. Sen fick jag be min snälla mamma borsta av honom så jag han gå in och äta xD

Sen åkte vi till Josse. Det gick bra ! Dom hoppade men William tyckte det var förlågt ...
nu är jag hemma och nu ska jag äta sen ska jag gå och lägga mig


Fick bara två bilder...


Kommentarer
Postat av: Louise-hästblogg

va roligt! hon ser ut att ha colat ner sig lite :)

2011-10-18 @ 11:38:35
URL: http://atlantico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0