4 hästar

hej! jag hann inte skriva nåt imorse. Men idag red vi ut, jag på Victor, mamma på Farina, Frida på William och Lotta (fridas mamma) på tommen. Det gick bra för alla :)
Victor var såååååå fin. I början var han lite seg, så när jag drev på han la han sig i form (och det är ju bra ioförsig) men jag ville ju att han skulle å framåt xD
Men har var duktig. Vi red sandstenstorp först, men sen red vi inte hem, utan vi vek av till säbylund och raksträckorna <3 ^^
Doom är jätteroliga att raca på
iaf, vi hoppade pinnen som låg över stigen, sen skrittade vi, sen var det galopp eller trav som gällde. Mest galopp !
Victor var jätteduktig, han jobbade fint i traven, men i galoppen lät jag han bara galoppera på, så han får lite kondis liksom ;)

Och William tyckte det var så kul så han drog om alla (han var sist innan han "drog") och då försökte mamma komma ifatt, det gjorde hon med då trodde Niiiise (William) att det var tävling.. xD
sen kom vi till backen och då är det full galopp :D
sen tänkte vi sakta av, men William (han drog ju, läs mer ovanför↑) så det var bara att hänga med, jag tänkte att jag kunde trava och inte galoppera sista biten, men nepp, det var galopp. Så okej då ! :P
när vi kom tillbaks var William och Victor jättesvettiga. :D

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Superkul! Får vi se till att göra om :D

2011-10-16 @ 23:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0