Bara så du vet..jag är cool

haha

Idag när jag kom till stallet hade pappa redan mockat. Så det var bara att ta in dom. Frioda skulle börja rida på William på banan, och då skulle jag fixa iordning Farina.
Hon har ju vilat 2 dagar och sen fick hon stå inne i ungefär en kvart - och det räcker för att hon ska få energi ;)
Iaf, idag skrittade jag faktiskt ut själv en bit så hon blev lite varm, bra vaa?? :D Sen när jag gick in på banan var hon ganska jobbig, huvudet uppe och springig. Men jag tog det lugnt :P Sen skuttade hon lite osåå. Men men..
Nu ska jag kolla på ponnyakuten !


Kommentarer
Postat av: mamma

Haha, ja du var riktigt "cool" när hon skuttade med dig! Jag är imponerad :D

2011-10-30 @ 23:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0