Bloppis ! ! !



Svart ponnyträns, 50 :-


Ljusbrunt ponny/shetland träns, 50 :-


Brunt med grönt foder FULL, 50 :-


Bruna gummityglar, 40 :-


Flugskydd, 10 :-

Lila ponnybandage, 30 :- (dom passar inte på William som har tunna ben!)

Chaps storlek S svarta använda max 5 gånger, 50 :-

Grimma med äpplen och morötter FULL, 40 :-

Blå fölgrimmor, 10:-/st


Svarta ridstövlar storlek 36, 50 :-

Bakbensskydd storlek PONNY, 10 kr


Om du är intresserad, kommentera ditt namn din blogg( om du har nån) din mailadress och vad du är intresserad av. Så hör jag av mig så fort som möjligt! :D

Ni får ursäkta bildkvalitén...


Kommentarer
Postat av: Pernilla Wikström

Hej! Om du råkar ha det bruna shettland/ponny Tränset kvar så är jag intresserad av det.

Mvh Pernilla

[email protected]

2012-03-12 @ 22:58:12
Postat av: Pernilla Wikström

Hej! Om du råkar ha det bruna shettland/ponny Tränset kvar så är jag intresserad av det.

Mvh Pernilla

[email protected]

2012-03-12 @ 22:59:31
Postat av: Mikaela

Hej!

Vet att det är 2 år sen, men undrar bara var du köpte den mörkblå grimman med äpplen och morötter på?????
Supertacksam för svar!

/Mikaela

2013-06-13 @ 02:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0