I have a king ♥

hej! idag var det dressyrmöte på örsta kl 18, så vi fick "stressa" lite eftersom vi red. men hon som var ordförande kom inte så vi prata om det vi kunde!
Iaf, vi red ju innan. Ut i skogen. Jag red William och mamma red Farina. När vi skrittat ett tag tog jag tyglarna, gjorde halt och fick honom att lyssna på mig. Sen var han BÄST ♥ hela tiden. Han gick i form hela tiden. Sen travade jag ifatt mamma lite och då gick han i form oxå. :D sen började vi trava och då låg han kvar i formen. Sen skrittade vi lite och sen kom det en backe som ville att vi tog lite galopp uppför ;) haha... Men han gick i form då med. från skritt desutom. Sen travade vi och skrittade och galopperade osv...osv... när han fick skritta på långa tyglar gick han jättebra. han gick och slappnade av och sträckte ut :)



Du är bäst ♥ älskar dig William ♥

Kommentarer
Postat av: Erika - satsande dressyrryttare

Vad roligt att det går bättre! :)

2011-10-02 @ 20:40:30
URL: http://perfectponys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0