Idol

Hejjsan! Nu är jag inne och har ätit.

Vet inte om jag sagt det, men William har gått ensam(i hagen) pga att han har varit dum mot Victor. Då fick han gå själv ett tag så kanske han inser att det är bättre att vara snäll...
Iaf, när jag hade "lekt" klart tyckte jag att vi iaf kunde testa, och han var jättesnäll :D Det var såå skönt att lilla Victor inte behöver bli "mobbad" ♥
Förut gick Victor en bra bit bort från dom andra :/


Det kommer fler bilder


Ni kankse fick nåt att tänka på när jag skrev "lekt"?
Jag tyckte att William kunde få leka lite. Så jag tog grimma+grimskaft och ett spö, sen gick jag ut i hagen. Jag hoppade lite, jag övade lite "leadrskap" oså...
Fick dock ingen bild!

Här kommer det lite bilder som är tagna när William (grisen) "mobbar" Victor --->





FOTO: Jag
KAMERA: Min mobil

Ni kanske ser...
Inte jättekul :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0