Najs

Hej! Nu är jag stolt ! PÅ en och en halv timme har jag hunnit med: Plugga, kolla på ponnyakuten, städa lite ocg samtidigt chattat med Josse. Visst ää jag duktig ? ;)

Juste, imorrn blir det nog ingen vidare update. Skola mellan 8.00-14.00, 15.05 ska jag vara hos tandläkarna :/ halv 5 kommer Frida (hon som red på William idag) och hämtar honom, så åker vi till Josse så rider hon på deras "mini-ridskola" :) Sen ska jag kankse rida lite på Farina.
Bara så ni vet om uppdateringen inte är den bästa...

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: den är ganska normal tycker jag :) Passar på Soccan iallafall, så den är varken gigantisk eller pytteliten.

2011-10-10 @ 17:47:32
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0