Sadelprovning

Hejj! Nu har vi kommit hem från sadelprovningen.

Vi började med att testa våran dressyrsadeln (wintec), men den passade inte på henne. Sen provade vi min superdupersköna hoppsadel (prestige pony) och den låg  bra, men hon tyckte att vi skulle ha nån kil under, när vi testade med en blev det mycket "mjukare" att rida, haha ^^
Sen testade vi 2 st dressyrsadlar. En wintec, men den gled fram dirket :/ så vi testade den andra, O GUUUD vad skön den var. Jag kände mina sittben! Det har jag aldrig gjort förut pga att sadeln legat i bakvikt. Så jag travade runt lite oså i den.
När jag skrittade av henne var hon lugn och avslappnad, det har hon inte gjort förut, eller jo men inte så avslappnat :)

Så min snälla mamma köpte den, taaaaaack ! ♥

Kan ta bilder på den sen, nu ska vi äta...

Herrå ! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0