Farina♥Hoppa

Hejjjsaaaan !!!
Idag var det hoppning. Gick sååååååååååååååååååååå bra. :)
Vi hoppade typ kombination. Jag måste verkligen träna på att inte släppa allt innan hindrena.

Vi började iaf med att rida fram. I början var hon över grym! gick skitbra. Sen galopperade vi igång henne. Hon var över grym, igen! :P sen fick hon skritta lite. sen skulle jag trava över bommar. Och jag skulle stå upp i lätt sist, hela tiden. Men det gick bra. Sen började vi trav-hoppa. haha, hon rev ett 30 cm hider xD Men hon hoppar bättre när det är lite högre, :P
Sen hoppade vi i  galopp. Och så hoppade vi komb oxå. men när Marii hade haft en liten "genomgång" så skulle jag komma igen. Och då ville hon inte. hon typ tjura ihop. sen, när hon bestämt sig för att lyssna på mig, fick jag rida ett "racervarv" så hon skulle komma igång. Sen gick det bra.
Vi kollade även lite när Josse red. Det gick oxå bra ;)


Den fina, ♥


Nu kommer hon att få vila tills nästa vecka nån gång, för mamma ska på resa med jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0