Frågestund - svaren

Hej, nu kommer svaren på frågestunden ;)

1, Hur länge gick du på ridskola? Jag gick på ridskola tills jag var 9 år, men sen red jag några gånger extra för jag var resv för deras DIV III lag. Jag gick där i 5 år.


2, När fick du Farina? Jag fick Farina i maj.


3, När fick du William? Jag fick William den 19 februari 2009.
(har tyvärr inga bilder)
(har bilder från vårat första ridläger + KM i dressyr, som vi vann)


Vad äter du till frukost? Jag äter ibland fil och müsli, ibland macka, ibland oboy och marmeladmacka, aaa du vet MAMMA! ♥

Vad har du för planer och mål med Farina det här året? Tjaa, det är väl att bli mer 1 tillsammans ;) Och målet är att hoppa en banan på 1 meter. Ska försköak träna i vin´ter så vi kan ut och tävla i vår :)
Inte så.....Utan såå

Ska du tävla Farina? Ja, det ska jag ! fast nästa år ;)

Var bor du? Jag bor i kumla

Vilken ridklubb är du med i? Jag är med i örebro ryttarteam.



Såå, det var alla svaren på frågestunden. Alla bilder är klickbara ! ! !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0