Rubrik saknas

Heeeeeej! Nu ska jag snart till Josse :)
Jag har iaf inte ridit idag som jag hade tänkt :P Kännde att jag inte hade den tiden
Jag gick en promenad med Farina iaf. Hon fick träna på att ha massa saker  på sig samtidigt. Silverboots, bakdamasker oså, men hon brydde sig inte. Det vra bra för då kan jag börja hoppa med bakskydd oxå. Har inte testat det förut ;)

Sen lekte jag och den bästa William i hagen :)

När vi  precis hade lastat ut Farina hos oss, första dagen :D

Hejdå! Kanske bloggar hos Josse?!?!?

Kommentarer
Postat av: my

haha det är jag och min kompis sanna som har tagit alla bilder !

jo visst kan jag det ;)

2011-09-25 @ 16:33:18
URL: http://myyyyyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0