Ut i skogen

hej ! idag har jag varit funktionär hela dagen ...
När vi kom hem red iaf jag och mamma ut. Men eftersom det blir mörkt såå fort på kvällen fick vi vända efter ett tag :/ Men vi hade rexlexer ! iaf, vi travade på så dom blev lite varma i alla fall ;) När vi vände travade vi på, när vi nästan var framme vid "svängen" innan den "lilla backen" så blev Farina helt lbrevfhqblkjg.avc, hon for upp i luften och gjorde en bakutsmark! Det gick bra, men vi var nära (Jättenära) att ramla ner i diket... 
Sen travde vi på, och det gick bra :) 
När vi kom hem så fick Tommen gå och äta lite på ridbanan. Jag ställde in Farina och tog ut William för att jag skulle borsta han. Och då fick hon damp, hon börjar resa sig I BOXEN, hahha, men då sa mamma att hon inte skulle slå runt, för då skulle hon slå huvudet i taket xD och det gjorde hon, sen gav hon sig :P
Och när dom skulle äta så stog hon och skrapa med framhoven, puckoooooo ! :P



Ciao....

Kommentarer
Postat av: mamma

Glad häst :D

2011-09-18 @ 09:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0