A grey star and a brown prince ♥

Hej hej ! Idag blev det ingen ridning. Fast jag red lite i grimma och grimskaft på Victor ^^
Började med att mocka. Sen tog vi in dom.
Eftersom det ska bli skitväder imorgon borstade jag av alla hästarna också. Farina fick springa lite på ridbanan också. Jag la upp ett hinder på kanske 100-110 cm, som jag tänkte skulle vara stopp [hon skulle trava över bommar]. Men det är tydligen roligare att hoppa ca 1 m stillastående, istället för att trava över några bommar ;)♥

Victor red jag lite barbacka på i grimma och grimskaft. Skitroligt rent ut sagt :D Han började typ busa xD Red lite bommar, testade galoppfattningar osv.

Tommen fick äta lite gräs på gräsmattan. Är man kung så är man ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0