Baby you light up my world like nobody else ♥

Hej, Idag blev det ingen uteritt. Vi red lite bommar oså på ridbanan. Började med att mocka, sen tog jag in dom.



Började rida Victor. Skrittade i kanske 10-15 minuter. Sen började jag trava lite och verkligen ställa i varenda liten böj, inte riktigt men nästan.  Sen tog jag lite galopp. Han var riktigt fiiiin ♥ sen skulle jag då trava den "lilla" bomserien. Han svävar verkligen fram♥ Värsta höga knälyften :D

Semn övade jag lite halter. Dom blir faktiskt riktigt bra ! Testade även att öka och minska galoppen, samtidigt som ham skulle hålla formen. Han orkar faktiskt det. Vet inte om det är jag som ändrat min ridning, eller om det är Victor. Stor skillnad är det i alla fall :')


Sen var det Farinas tur. Hade förvänatat mig en lite halvgalen ponny, eftersom hon har haft det ganska lugnt i ungefär en vecka. Men nej. Hon var riktigt fin. Försökte jobba henne och böja lite. Men hon var liiite stel. Sen travade jag över bommarna. Hon slog inte i en enda gång :D Sen la mamma upp lite hinder.

Hoppade några småskutt. Eller ja, dom var typ 80 cm. Hon hoppar verkligen som en liten katt. Öronen framåt hela tiden ♥ Vi ska åka ner till Örsta och hoppa nån gång [när det inte är Åsa träning], vill testa att hoppa på stora banan. Funkar det, då ni. Då får ni passa er ;) Nee, men då blir det tävling för hela slanten. Sjukt taggad :D♥


Kommentarer
Postat av: Klara

Eftersom jag ska åka ett halvår till Irland säljer jag nu både vanliga kläder, bland annat märkeskläder, och ridutrustning billigt !

http://klaru.blogg.se/2012/april/tillsalu.html

2012-04-25 @ 22:47:02
URL: http://klaru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0